Veelgestelde vragen

Betaalmogelijkheden, retourmogelijkheden en verzendkosten
iDEAL – Alle Nederlandse banken werken met iDEAL. Dit is een snel en gemakkelijk online betaalsysteem.
Overschrijving per bank – Wanneer u de bestelling plaatst krijgt u alle benodigde gegevens zodat u zelf het bedrag kan overmaken.
Onder rembours – U betaalt pas wanneer de postbezorger de bestelling bij u aflevert. Let op, hieraan zijn extra kosten verbonden.
PayPal – Online betalen. Betalen met uw creditcard is ook mogelijk via PayPal.

Verzendkosten
U betaald bij ons geen verzendkosten!

Retourmogelijkheden
Retourneren indien mogelijk in originele verpakking. Zorg voor een zo oorspronkelijk mogelijke staat van het product en zorg er bovendien voor dat dit onbeschadigd is. De ondernemer vergoedt alle betalingen van de consument, inclusief eventuele leveringskosten door de ondernemer in rekening gebracht voor het geretourneerde product, onverwijld doch binnen 14 dagen volgend op de dag waarop de consument haar de herroeping meldt. De terugbetaling is kosteloos voor de consument. Als de consument heeft gekozen voor een duurdere methode van levering dan de goedkoopste standaardlevering, hoeft de ondernemer de bijkomende kosten voor de duurdere methode niet terug te betalen.

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening zoals u die ervaren heeft. Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht via de e-mail aan de afdeling klantcontact door te geven. Dit kan per e-mail, regulier post en/of telefonisch. Onze medewerkers van de afdeling klantcontact zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.
Na ontvangst van uw klacht ontvangt van ons een bevestiging. Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen. Ook kunt u uw geschil voorleggen aan de Geschillencommissie (SGC).